FAQ

FAQ

Abonnement

Bij het afnemen van een abonnement kun je voordeliger nieuwe whisky’s ontdekken! 

Neem je bij ons bijvoorbeeld het Classic pakket af, dan kun je 4 whisky’s proeven voor € 39,95 per maand met een gemiddelde whiskyfleswaarde van € 50. Als je zelf moet investeren om 4 verschillende whisky’s te proeven dan ben je € 200 kwijt.

Bij elk pakket krijg je aanvullende informatie over de whisky’s die in het pakket zitten.

De informatie gaat over de whisky, distilleerderij, smaken, geuren etc. We proberen je zo goed mogelijk mee te nemen in het verhaal van die specifieke whisky.

In 1 flesje van het abonnement zit 50ml whisky. Een regulier glas whisky is ongeveer 25ml.

Met 1 flesje kan je dus 2 glazen vullen. Je bent zelf natuurlijk vrij om die lekker zelf op te drinken of te delen! 

We proberen maandelijks een zo divers mogelijk pakket samen te stellen op basis van land, smaakprofiel, type whisky (single malt, blended, bourbon, rye, grain etc).

Het doel is om je whiskyhorizon te verbreden zodat je zelf kunt ontdekken welke whisky jij nou het lekkerst vindt! 

Verzending

Je bestelling zal binnen 1-2 werkdagen bezorgd worden.

Wij verzenden onze pakketten via PostNL. Omdat er in onze pakketten alcohol zit, zijn wij verplicht om je leeftijd te controleren aan de deur. De bezorger controleert de geldigheid van het identiteitsbewijs en of de ontvanger over de juiste leeftijd (18+) beschikt. Pakketten met een leeftijdscheck 18+ kunnen ook bij de buren of bij een huisgenoot bezorgd worden, mits zij voldoen aan de leeftijdseisen (18+).

Wij verzenden onze pakketten via PostNL. PostNL zal een leeftijdscheck aan de deur uitvoeren en vragen naar legitimatie.

Je kunt zich legitimeren met een geldig:

  • Paspoort
  • Nederlands Rijbewijs
  • Europese of Nederlandse ID-kaart

Als je bij de uitreiking niet over een geldig legitimatiebewijs beschikt, kan de bezorger de zending niet aan je overhandigen. De bezorger neemt de zending dan weer mee terug, waarna je met behulp van de niet-thuis-code kunt kiezen voor een tweede bezorgpoging waar en wanneer het je uitkomt.

Mislukt ook de tweede bezorgpoging, dan gaat de zending naar een PostNL locatie in de buurt. Hier kun je de zending binnen 2 weken afhalen, daarna gaat deze retour afzender. Vergeet niet bij het afhalen een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Neem direct contact met ons op, we zullen dan gezamenlijk naar een oplossing zoeken.

Stuur vooral het product niet direct retour!

Wij leveren onze producten alleen in Nederland.

Bij onze abonnementen zitten de verzendkosten al in de prijs verrekend.

Voor overige producten rekenen wij € 6,95 verzendkosten.

Het pakket is 28 cm bij 17 cm en ongeveer 8 cm hoog. Deze past helaas niet door de brievenbus.

betalen

De eerste betaling van het abonnement mag je voldoen via iDeal. De verdere afschrijvingen worden middels automatische incasso geïncasseerd van je bankrekening. Dit gebeurt in de eerste week van de maand.

Andere producten kan je betalen met iDeal of Creditcard.

De vervolgbetalingen worden geïncasseerd via automatische incasso in de eerste week van de maand. Hier hoef je zelf niets meer voor te doen.

Mocht de automatische incasso niet lukken omdat er geen voldoende saldo op je rekening staat, dan brengen wij
€ 2,50 administratiekosten per keer in rekening om later nogmaals de incasso te voltooien.

Het niet kunnen incasseren van je abonnement, betekent niet dat je abonnement is komen te vervallen en dat je geen betalingsverplichtingen meer hebt.

annuleren / retouren

Altijd! Als je voor de 20e van de huidige maand opzegt, gaat je opzegging zelfs direct in voor de volgende maand. Zeg je op na de 20e van de maand, dan verloopt  je abonnement een maand later.

Al hebben we liever niet dat je opzegt natuurlijk!

Je kunt je abonnement eenvoudig opzeggen door een email te sturen naar info@redwarrior.nl.

Wij zullen contact met je opnemen over de afhandeling van je opzegging.

Voor abonnementen is dit niet mogelijk vanwege de contractstermijn.

Overige producten kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen nadat het pakket is ontvangen. Alleen ongeopende producten of ongeopende pakketten kunnen geretourneerd worden. Geopende producten kunnen wij niet retour nemen.

Wil je een product retourneren? Neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice.

Je zult zelf de verzendkosten voor een retournering moeten betalen. Het geld wat je betaald hebt voor het pakket of product wordt binnen 14 dagen na ontvangst bij Red Warrior teruggestort.

klantenservice

Jazeker! Wij zijn jouw guide in the Whisky jungle. Mocht je op zoek zijn naar een whisky en niet weten welke je moet uitkiezen, neem dan contact met ons op! Wij zullen je op weg helpen.

Je kunt ons bereiken via 085 – 0185 854 of mail naar info@redwarrior.nl. We streven ernaar je binnen een werkdag antwoord te geven.

overig

Dat zouden we heel erg leuk vinden, maar helaas is dit vanwege vergunningstechnische redenen niet mogelijk.

Wij zijn op dit moment hard aan het werk om onze app te ontwikkelen. Naar verwachting is deze medio 2019 beschikbaar.

Dat zouden we heel erg leuk vinden, maar helaas is dit vanwege vergunningstechnische redenen niet mogelijk.

Wij zijn op dit moment hard aan het werk om onze app te ontwikkelen. Naar verwachting is deze medio 2019 beschikbaar.

WARRIOR R€WARDS

WARRIOR R€WARDS is het spaarprogramma van Red Warrior. Met dit programma spaar je voor korting op producten in de whiskyshop van Red Warrior. 1 euro levert 1 spaarpunt op. Bij 50 punten ontvang je automatisch een kortingscode die je 10% korting geeft.

Het systeem spaart automatisch voor jou.

Je ontvangt automatisch een email met je toegewezen kortingscode. Heb je bijvoorbeeld 150 punten en je 3 codes nog niet gebruikt? Vul ze alle drie in en ontvang 30% korting.